شهرستان بن؛ دومين مقصد کاروان جهادتبيين

کد خبر: 179634 تاریخ انتشار: 1401/08/24
نمایش: 972
اخبار
کاروان جهادتبيين با هدف بيان اقدامات دولت سيزدهم از زمان آغاز به‌کار در چهارمحال و بختياري راهي شهرستان‌هاي مختلف استان مي‌شود، شهرستان بن بعد از شهرستان سامان دومين مقصد کاروان جهاد تببين بود.
رضا علي‌بيگي- فرماندار شهرستان بن در خصوص کاروان جهاد تبيين، اظهار کرد: تعدادي از بزرگان، مديران و اقشار مختلف مردم در جلسه جهاد تبيين حضور پيدا کردند و اقدامات دولت تبيين کردند.

وي بيان کرد: يکي از اهداف کاروان جهاد تبيين در سفر به شهرستان آگاه‌سازي مردم نسبت به خدمات دولت است تا مردم در کنار دولت براي حراست از دستاوردهاي انقلاب اسلامي قرار بگيرند.

فرشاد طهماسبي- مشاور استاندار چهارمحال و بختياري در خصوص اهداف قرارگاه کاروان جهادتبيين در استان، اظهار کرد: شهرستان بن دومين مقصد کاروان جهاد تبيين بود، هدف از برگزاري اين جلسات توجه دادن مسئولان به دغدغه‌هاي مقام معظم رهبري است.

وي افزود: متاسفانه يکي از مشکلاتي که دولت‌هاي مختلف با آن دست و پنجه نرم کردند و همواره دغدغه مقام معظم رهبري نيز است، عملکرد دولت‌ها به درستي تبيين نمي‌شد، در کاروان جهاد تبيين اقدامات بي‌شمار دولت سيزدهم به سمع و نظر مردم خواهد رسيد.

شهرام خواجوي- مديرکل اجتماعي و فرهنگي استانداري چهارمحال و بختياري با اشاره به آغاز فعاليت کاروان جهاد تبيين در استان، اظهار کرد: امروز در جمع فعالان فرهنگي و اجتماعي شهرستان بوديم که اين جلسه به تبادل نظر و بيان اقدامات دولت سيزدهم در استان و کشور پرداختيم، قطعا برگزاري چنين جلساتي بسيار ضروري است.

وي عنوان کرد: بايد خدمات و اقداماتي که توسط دولت در چهارمحال و بختياري انجام مي‌شود به اطلاع مردم برسد، دشمن با تمام قوا به صحنه آمده تا افکار عمومي را مورد توجه قرار دهد و مردم را نااميد کند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1401/03/11