نقاط قوت فعاليت ها و دستاوردهاي نظام به درستي تبيين شود.

کد خبر: 155795 تاریخ انتشار: 1400/02/07
نمایش: 444
اخبار
مدير کل سياسي، انتخابات و تقسيمات کشوري استانداري چهارمحال و بختياري گفت: شوراي هماهنگي روابط عمومي دستگاه هاي اجرايي و رسانه ها بايد با در نظر گرفتن دستورالعمل هاي اطلاع رساني براي بيان نقاط قوت فعاليت ها و دستاوردهاي نظام وارد ميدان شوند.
متن خبر: ملک‌محمد قربانپور در بيست هشتمين نشست شوراي اطلاع رساني استان با بيان اينکه هجمه‌هاي شکل گرفته پيرامون نظام جمهوري اسلامي غيرمنصفانه است، گفت: شوراي هماهنگي روابط عمومي دستگاه‌هاي اجرايي و رسانه‌ها بايد با در نظر گرفتن دستورالعمل‌هاي اطلاع‌رساني براي بيان نقاط قوت فعاليت‌ها و دستاوردهاي نظام وارد ميدان شوند.
 
ملک‌محمد قربانپور افزود: با توجه به شيوع کرونا و نگراني‌هاي موجود در اين مورد و همچنين لزوم رعايت دستورالعمل‌هاي بهداشتي، لازم است با محوريت دانشگاه علوم پزشکي، سهم رسانه‌هاي استان براي ايجاد شور انتخاباتي در قالب يک برنامه عملياتي تدوين و مشخص شود.
 
وي فضاسازي براي اميدبخشي به جامعه را ضروري خواند و تصريح کرد: برقراري ارتباط با جامعه و استفاده از ظرفيت نهادهاي محلي براي بيان دستاوردها و خدمات انجام شده در طول انقلاب اسلامي مي‌تواند به بصيرت افزايي و جذب مشارکت‌ها کمک کند.
 
قربانپور با اشاره به اينکه بخشي از برقراري ارتباط با جوامع محلي بايد همچنان به صورت سنتي و به شکل حقيقي انجام شود، يادآور شد: از فرمانداران، بخشداران و دهياران خواسته خواهد شد تا در فرصت باقي مانده تا انتخابات با بزرگان و ريش‌سفيدان به صورت حضوري و با رعايت دستورالعمل‌هاي بهداشتي ديدار کرده و به تبيين جايگاه انتخابات بپردازند.
 
مديرکل سياسي، انتخابات و تقسيمات کشوري استانداري چهارمحال و بختياري به استفاده از فضاي مجازي براي ايجاد شور انتخاباتي نيز اشاره کرد و گفت: روابط عمومي دستگاه‌هاي اجرايي و نهادهاي مرتبط مي‌توانند ذي‌نفعان خود را در اين فضا ساماندهي کرده و براي ارائه نقاط قوت نظام و ضرورت‌هاي مشارکت انتخاباتي وارد عمل شوند.
 
وي افزود: براي استفاده از فضاي فرهنگي دانشگاه‌ها و ظرفيت‌هاي دانشجويي در موضوع انتخابات به زودي نشستي با معاونان فرهنگي دانشگاه‌هاي استان برگزار خواهد شد تا حساسيت شرايط کنوني کشور با توجه به اتفاقات جهاني براي قشر دانشجو به درستي تبيين شود.
 
پيگيري اختصاص سهميه واکسن کرونا براي اهالي رسانه استان، نحوه به‌کارگيري مهارت‌ها و توانايي‌هاي سازمان‌هاي مردم نهاد براي ايجاد شور انتخاباتي، برنامه‌ريزي براي آگاهي بخشي به راي اولي‌ها، برگزاري دوره‌هاي آموزش مجازي ويژه خبرنگاران با محوريت تبيين بيانات مقام معظم رهبري درباره انتخابات، مردمي سازي دعوت به مشارکت انتخاباتي و گفتمان‌سازي با موضوع انتخابات با حضور نخبگان استاني و کشوري در فضاي رسانه‌اي از ديگر مباحث مطرح‌شده در بيست و هشتمين نشست شوراي اطلاع‌رساني استان بود که اعضاي شورا پيرامون آن، نظرات خود را ارائه کردند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1401/03/11