استاندار چهارمحال و بختياري:

فعاليت ستادهاي تبليغاتي در چهارمحال و بختياري رصد شود

کد خبر: 156106 تاریخ انتشار: 1400/03/20
نمایش: 2839
اخبار
️استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به در پيش‌ بودن انتخابات ۱۴۰۰ گفت: فعاليت تمامي ستادهاي تبليغاتي نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي در شهرستان‌هاي استان رصد مي‌شود.
اقبال عباسي روز چهارشنبه در ستاد انتخابات چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: فرمانداران شهرستان‌هاي ۱۰ گانه استان تخلفات انتخاباتي احتمالي از سوي شخص‌هاي حقيقي و حقوقي را به‌ موقع مستندسازي و گزارش کنند.

وي افزود: روساي کميته‌هاي ستاد انتخابات چهارمحال و بختياري نيز نسبت به بررسي، شناسايي و رفع مشکلات احتمالي مرتبط با برگزاري انتخابات اقدام کنند.

عباسي عمل به قانون در روند برگزاري انتخابات را ضروري دانست و تصريح کرد: مسئوليت امنيت ستادهاي انتخابات شهرستان‌هاي ۱۰ گانه استان با نيروي انتظامي است.

وي يادآور شد: اشرافيت بر قانون انتخابات، برگزاري نشست‌هاي توجيهي براي نمايندگان فرمانداران در شعبه‌هاي اخذ راي و بازديد و سرکشي از شعبه‌ها در روز برگزاري انتخابات مورد توجه تمامي فرمانداران باشد.

استاندار چهارمحال و بختياري اظهار داشت: تمامي مسوولان دستگاه‌هاي اجرايي استان موظفند تا آخرين روز فعاليت و مسئوليت خود، نسبت به انجام امور و پاسخ‌گويي به مردم تلاش کنند.

عباسي با اشاره به تلاش‌هاي فراوان دولت تدبير و اميد در هشت سال اخير گفت: در اين مدت با وجود مشکلات فراوان براي ارتقاي کمي و کيفي حوزه‌هاي اقتصادي، اجتماعي، فرهنگي، امنيتي، عمراني، سياسي و بخش‌هاي ديگر تلاش‌هاي زيادي در سطح ملي و استاني شده است.

دبير ستاد انتخابات چهارمحال و بختياري نيز با اشاره به فعاليت فراجناحي دولت‌هاي يازدهم و دوازدهم گفت: متاسفانه در بسياري از نقدها، به اعمال تحريم‌هاي ظالمانه از سال ۱۳۹۶ تاکنون و مشکلات ناشي از شيوع ويروس کرونا توجهي نمي‌شود.

ملک‌محمد قربان‌پور تاکيد کرد: برآورد اوليه ستاد انتخابات چهارمحال و بختياري در خصوص تعداد شعب اخذ راي براي برگزاري انتخابات امسال، يک‌هزار و ۱۶۴ شعبه بود که در نهايت ۹۳۹ شعبه ثابت و سيار شهري و روستايي تعيين شد.

وي افزود: بهره‌مندي از توان رسانه‌ها و ظرفيت فضاي مجازي براي حضور حداکثري و مشارکت پُر شور مردم در انتخابات مورد توجه دست‌ اندرکاران ستاد انتخابات چهارمحال و بختياري قرار دارد.

گفتني است؛ در اين نشست تعدادي از روساي کميته‌هاي ستاد انتخابات چهارمحال و بختياري و فرمانداران شهرستان‌هاي ۱۰ گانه استان پيشنهادات و نظرات خود را در خصوص روند برگزاري انتخابات مطلوب در سال‌جاري ارائه کردند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1401/03/11